1.Տեղադրիր քո ուսումնական բլոգի բնագիտության բաժնի հղումը։

Բնագիտության հղում

2.Առանձնացնել այն նախագծերը, որին մասնակցել ես: Ո՞րն էր ավելի առանձնացված քեզ համար, ինչու՞։

Ես մասնակցել եմ բնագիտական փորձերի նախագծին ինձ այն դուր եկավ որովհետև ես տեսա թե նիչպես  է ջուրը անձերռոցիկի միջոցով տեղափոխվում մյուս բաժակ։

3.Ստացած գիտելիքներդ կկարողանա՞ս օգտագործել քո առօրյայում, կենցաղում, շրջապատում, այգում։ Բեր օրինակներ պատումի ձևով։

Ես կկարողանամ օգտագործել ստացածս օրինակ՛ ես քայլելուց եմ և տեսնում եմ մեքենա  որը շարժվում է ուրիշ տեղ և ինձ հարցնեն ինչ երևույթ եղավ ես կասեմ շփման երեևույթ յ այլ։»

4.Մասնակցությունը բնագիտական ֆլեշմոբին, նշեք թվով (սեպտեմբեր, հոկտեմբեր, նոյեմբեր, դեկտեմբեր):

սեպտեմբեր-1, 2

հոկտեմբեր-1-2

նոյեմբեր-1-2

դեկտեմբեր-1-2

5. Ո՞ր ուսումնական նյութը կառանձնացնեիր, որը քեզ ավելի հետաքրքրեց։

Շփումը և Ֆիզիկական և քիմիական երևույթներ